Przygody Anulki i Mikusia


    '' Z cyklu historyjki moich lalek''



Muszę pomyśleć...co ja jutro będę robić.



O, jaki piękny mamy dzisiaj dzień, prószy drobniutki śnieg, a może bym tak dzisiaj wybrała się na spacer do lasu. Zabiorę ze sobą Mikusia mojego misia on bardzo lubi takie wyprawy.




Muszę tylko poszukać sanek i włożyć ciepła bluzę.




Mikuś bardzo lubi zjeżdżać z górki na sankach,będzie miał świetną zabawę.



Ja już jestem gotowy będę zjeżdżał z górki na pazurki...... ja sam, ja sam



Mikusiu, Mikusiu chodz tutaj szybciutko zobacz kogo spotkałam w lesie.




Spodziewałam się Ciebie spotkać na Gwiazdkę , a tu taka miła niespodzianka.




Witaj Anulko ja nie jestem taki zwykły Mikołaj ja jestem rapujący Mikołaj.



















CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Anulka to super lala, a jej przygody z Mikusiem zapowiadają się interesująco, no i ten filmik. Już dziś czekam na kolejną historyjkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ bardzo 🙂 postaram się o kolejne historyjki

      Usuń
  2. Rewelacyjna historyjka ...rapujÄ…cy MikoÅ‚aj The best....ale lalka jest przepiÄ™kna ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJĘ bardzo❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń