Jestem Antek

        


Zapraszam wszystkich do mojego artystycznego świata lalek
i tym samym do śledzenia mojego bloga na którym będę dzielić się z Wami 
moimi nowościami z mojej pracowni.


Dzisiaj przedstawiam Wam lalkę, którą uszyłam już jakiś czas temu i którą darzę dużą sympatią - tą lalką jest Antek.
Antek ma 33 cm wysokości jest lalką stojącą i siedzącą, uszyty jest z bardzo dobrej gatunkowo dzianiny( posiadającej certyfikat OEKO-TEX®wypełniony wkładem antyalergicznym. 


Włosy Antka są zrobione z wełny z merynosówmetodą filcowania na mokro.Ubranka uszyte są z ze 100% dzianiny bawełnianej tzw.dresówki. Ma on na sobie t-shirt, bawełnianą bluzę w kolorze pomarańczowym i  dresowe spodnie z kieszeniami.


Antek posiada jeszcze skórzany plecak i na nogach białe trampki. Jeśli chcecie zaprosić mnie do swojego domu to jestem oczywiście do kupienia. 


Wszystkie ubranka są zdejmowane.
Wszystkie zapytania  kierujcie na adres mailowy laewaart@gmail.com, lub w komentarzach pod postem.

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Odlotowy chłopak z tego Antka i super wystylizowany. Piękna ręczna robota, widać dbałosć o najmniejszy szczegół. BRAWO!!!! Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo za tak miły komentarz😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo jesteś MEGA zdolną osobą.
    Antek to kawaler do wzięcia od pierwszego spojrzenia.
    Dopracowany w każdym szczególe i jaki z niego przystojny "luzak".
    Życzę Ci samych pięknych chwil w Twoim pasjonującym artystycznym świecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu za tak miły komentarz tym bardziej napisany przez "matkę chrzestna" moich lalek 🙂❤️

      Usuń