Marysia



Jestem Marysia,  bardzo lubiÄ™ bawić siÄ™ pluszakami zawsze towarzyszÄ… mi one na spacerze.Moim ulubionym pluszakiem jest tygrysek dobrze,że ma cieplutkie futerko to nie bÄ™dzie marzÅ‚ gdy nadejdzie zima.Ja też jestem przygotowana do zimy mam cieplutka czapkÄ™ z pomponami i cieplutki  brÄ…zowy sweterek zrobiony na drutach z weÅ‚ny z merynosów.Pod sweterkiem mam cieplutkÄ… baweÅ‚nianÄ… koszulkÄ™ z aplikacjÄ… myszki.Mój tygrysek czÄ™sto przyglÄ…da siÄ™ myszce z dużym zaciekawieniem myÅ›lÄ™, że też jÄ… lubi.Na dzisiejszy spacerek zaÅ‚ożyÅ‚am dzisiaj szarÄ… dzianinowÄ… spódniczkÄ™ i prążkowane getry.  





Marysia jest lalkÄ… kolekcjonerskÄ… .Ma 35 cm wysokoÅ›ci ( z pomponem 42 cm )Jest lalka siedzÄ…cÄ… i stojÄ…cÄ….Uszyta jest z trykotu baweÅ‚nianego w bardzo dobrym gatunku z certyfikatem. SzyjÄ…c moje lalki przykÅ‚adam bardzo dużą uwagÄ™ do jakoÅ›ci materiałów z których jest wykonana.Wszystkie ubranka sÄ… zdejmowane i wykonane z dużą dbaÅ‚oÅ›ciÄ… o szczegóły. 
  



Laleczka może być świetnym prezentem pod choinkę.Osoby zainteresowane i mające jakieś pytania proszę o kontakt na e-maila www.laewaart@gmail.com lub tel.603 36 36 49
  











































CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz